1.Навчальний процес в початкових класах організувати згідно методичних рекомендацій МОН україни в рамках новогоДержавного стандарту і опираючись на ідеї НУШ
2.Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювати на основі рекомендацій МОН України
3. Виправлення помилок у робочих і контрольних зошитах робити черовоним кольором,а подавання зразків написання і виділення правильних елементів і відповідей - зеленим.
4.Щоденник є особистою справою учня і не підлягає обовязковій перевірці. Він може використовуватись як засіб звязку вчителя з батьками у випадках,коли інші способи не є можливими.
5.У зошиті-посібнику з математики (авт.С.Скворцова),який використовується в 3-4 класах,обовязковими для перевірки є роботи і завдання,що використовувались вчителем для конторолю і перевірки вивченого матеріалу.
6.Контрольні роботи з літературного читання і української мови можуть виконуватися учнями як на окремих листках,так і в зошитах для контрольних робіт. (Це може бути один, спільний для обох предметів,зошит
2.Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювати на основі рекомендацій МОН України
3. Виправлення помилок у робочих і контрольних зошитах робити черовоним кольором,а подавання зразків написання і виділення правильних елементів і відповідей - зеленим.
4.Щоденник є особистою справою учня і не підлягає обовязковій перевірці. Він може використовуватись як засіб звязку вчителя з батьками у випадках,коли інші способи не є можливими.
5.У зошиті-посібнику з математики (авт.С.Скворцова),який використовується в 3-4 класах,обовязковими для перевірки є роботи і завдання,що використовувались вчителем для конторолю і перевірки вивченого матеріалу.
6.Контрольні роботи з літературного читання і української мови можуть виконуватися учнями як на окремих листках,так і в зошитах для контрольних робіт. (Це може бути один, спільний для обох предметів,зошит
Немає коментарів:
Дописати коментар