четвер, 24 жовтня 2019 р.

Відкритий урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у 1 -А класі


Я досліджую світ

1 клас
Тиждень 8
Техніка, яка допомагає
Дослідницькі / проблемні запитання
  • Як техніка допомагає в побуті?
  • Як поводитися з технікою?
  • Яка роль роботів у житті людини? Чи все вони можуть?
  • Чи може техніка завдати шкоди? Коли саме? Чому? Хто в цьому винен?
Завдання
1.     На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка і технічне обладнання допомагають людям у побуті.
2.     Навчати безпечної поведінки у повсякденному житті та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки.
3.     Продемонструвати, як технічні засоби поліпшують умови життя людини.
4.     Спонукати учнів до ефективної взаємодії одне з одним, а також із технікою.
5.     Навчати відображати отриману інформацію, створюючи моделі, малюнки.
6.     Спонукати малят до розповідей про те, що їх вразило, схвилювало; до переказування подій зі свого життя; висловлювання власної позиції.
7.     Навчати організовувати робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці.
8.     Сприяти засвоєнню правил безпечної поведінки у довкіллі.
Цікаві види діяльності
  • Досліджуємо, де ми користуємося технікою (бачимо її). Розмірковуємо, чим відрізняються технічні пристрої вдома і в школі.
  • Рухлива гра “Робот”. Одна дитина виконує роль робота, решта подають команди так, щоб “робот” стежинками, намальованими крейдою або викладеними скотчем, дійшов до певного предмета, взяв його і повернувся назад.
  • Конструювання “Робот”. Діти вигадують власну модель робота, конструюють, пояснюють, які функції він може виконувати.
  • Діалог-дослідження “Чи все може робот?”. Діти визначають можливості роботів, сферу їх використання. Розмірковують над тим, які справи роботам ще не до снаги, принаймні сьогодні. Чи взагалі варто навчати їх робити це? Чому? Які шляхи подальшого удосконалення роботів?
  • Вправа “Добре — погано”. Визначаємо переваги та недоліки використання техніки в нашому житті.
  • Діалог-роздум “Чи завжди потрібна техніка?”. Малята пригадують, у яких ситуаціях повсякденного життя вони та їхні батьки використовують технічні засоби, розмірковують, коли і чому без них варто було б обійтися
  •                                                                               


Немає коментарів:

Дописати коментар