вівторок, 29 жовтня 2019 р.

Інклюзивна освіта як модель сучасного суспільства

      Концепція соціальної інклюзії виникла як протилежна процесу соціального відторгнення (exclusion - виключення (з англ.)
      У кожному суспільстві є люди, яким потрібна додаткова підтримка для того, щоб вони брали активну і значущу участь у житті суспільства.
      Якщо перенести поняття соціальної інклюзії у сферу освіти, тоді інклюзивну освіту чи інклюзивне навчання можна тлумачити як надання додаткової підтримки дітям, які з тих чи інших причин не можуть брати активну і значущу участь в освітньому процесі.
      Інклюзивне навчання, перш за все, - це забезпечення права кожної дитини на освіту, що зазначено в усіх національних документах (Конституція України, Закон «Про освіту» і т.д.), а також в міжнародних документах, ратифікованих Україною (Конвенція ООН про права дитини (стаття 23), Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю (стаття 24)
     У нас організоване інклюзивне навчання в 3-Б та 2-Б класах.
        Як організувати інклюзивне навчання
       Освіта осіб з особливими потребами. Нормативна база
         Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти            від 26.06.2019
         ІПР



 



Немає коментарів:

Дописати коментар