Образотворче мистецтво
Тема: Нетрадиційні техніки малювання на
уроках образотворчого мистецтва. «Ялинка
нашого класу»
Мета:
Навчальна: Ознайомити
учнів із нетрадиційними техніками малювання. Вчити учнів малювати різними
видами, передаючи правильне розміщення, форми, колір і пропорції рослини.
Розвивальна: вміння
виконувати малюнок у певній послідовності за зразком; розвивати дрібну моторику
руки.
Виховна: виховувати
любов до природи, почуття естетичної насолоди, спостережливість, акуратність,
увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної
роботи.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: аркуш синього кольору формату А4, акварельні та гуашеві фарби, відеозаписи, таблиця кольорів, палітра, пензлики, зубні щітки, папір, сіль.
І. Організаційний момент.
Продзвенів уже дзвінок, розпочнемо наш урок.
Девіз уроку: «Ми працю любимо, що в творчість перейшла».
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Моніторинг якості знань з «Образотворчого
мистецтва»
– Які основні три кольори ви
знаєте?
– Які похідні від них?
Вправа
«Очікування»
– Кожен з вас щось чекає від
сьогоднішнього уроку. Зараз ви озвучите свої сподівання, а в кінці нашого уроку
ми повернемося до них і перевіримо чи здійснилися вони. А я в свою чергу,
сподіваюсь, що ви будете активними, спостережливими та відповідальними.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Вступна
бесіда.
– Яке свято наближається (Новий рік)
– А що є символом цього свята? (Ялинка)
– Подивіться відео.
– Які ще свята зимового циклу ми
знаємо?
2. Перегляд презентації.
ІV. Мотивація
навчальної діяльності.
– Сьогодні на уроці ми з вами будемо малювати ялинку,
а чим прикрашають ялинку на свято? (Іграшками,
гирляндами)
– Колись давно за легендою ялинку прикрашали яблуками,
але одного разу був неврожай яблук і люди почали прикрашати іграшками. Напевно
всі чекають це свято із нетерпінням, бо всі отримують подарунки, а ми дуже
полюбляємо їх отримувати. Ми з вами спробуємо подарунок власними руками.
Повторення правил роботи
на уроці.
V. Практична робота.
1. Для роботи
нам потрібно: папір, сіль, палітра, фарби, пензлик та зубна щітка.
2. Приступаємо до виконання роботи.
– Де ростуть ялинки ? (У лісі)
1. Знайомство з
послідовністю виконання роботи.
– Виберемо де будемо малювати ялинку (Посередині паперу)
– А тепер беремо фарбу зеленого кольору і будемо
малювати ялинку за уявою . Супроводжувати нашу роботу буде музика.
– Візьміть зубну щітку, вмокаємо у фарбу зеленого
кольору і по центру листка проводимо донизу, як зробила це я. Тоді в ліву і в
праву сторону від стовбура проводимо гілочки, і в такому ж порядку проводимо
далі і далі, у кого фарби недостатньо добираємо і проводимо далі.
– Ялинка у нас пишна і гарна.
2.
Пальчикове малювання.
– А тепер нам потрібно прикрасити її іграшками. Тут ми
використаємо малювання пальчиком.
– Вмокаємо пензлик у воду, тоді в червоний колір, і
тоді пальчик у фарбу вмокаємо, а пензлик відкладемо в бік, пальчиком на ялинку.
Руки витираємо серветкою і використовуємо інший колір.
– Наша ялинка виходить красуня.
3. Робота з сіллю. У кожного на
парті є сіль, то тепер прикрасимо ялинку (Присиплемо
і іграшки сіллю, щоб блищали)
6. Малювання
зім ’ятим папером.
Ми намалюємо сніг, але не пензликом, а зараз я вам
покажу.
На парті лежить папір, зімніть його, а тепер зробіть
кульку.
Цю ж кульку вмокаю у білу фарбу і роблю сліди снігу.
Гарно, вам подобається? Спробуйте самі.
VI. Підсумок уроку.
Вернісаж
робіт.
– А тепер підніміть руки і скажіть, що у вас вийшло.
– А тепер скажіть, чи ваші сподівання та очікування
здійснилися?
– Я вам дуже дякую за урок, мені приємно було з вами працювати.
Бажаю вам гарного Нового року та здійснення мрій!
Немає коментарів:
Дописати коментар