середа, 30 грудня 2020 р.

Колективна робота "Ялинка нашого класу"

 

Образотворче мистецтво

 

Тема: Нетрадиційні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва. «Ялинка нашого класу»

Мета:

Навчальна: Ознайомити учнів із нетрадиційними техніками малювання. Вчити учнів малювати різними видами, передаючи правильне розміщення, форми, колір і пропорції рослини.

Розвивальна: вміння виконувати малюнок у певній послідовності за зразком; розвивати дрібну моторику руки.

Виховна: виховувати любов до природи, почуття естетичної насолоди, спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: аркуш синього кольору формату А4, акварельні та гуашеві фарби, відеозаписи, таблиця кольорів, палітра, пензлики, зубні щітки, папір, сіль.

Хід уроку:

 

І. Організаційний момент.

Продзвенів уже дзвінок, розпочнемо наш урок.

Девіз уроку: «Ми працю любимо, що в творчість перейшла».

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Моніторинг якості знань з «Образотворчого мистецтва»

– Які основні три кольори ви знаєте?

– Які похідні від них?

Вправа «Очікування»

– Кожен з вас щось чекає від сьогоднішнього уроку. Зараз ви озвучите свої сподівання, а в кінці нашого уроку ми повернемося до них і перевіримо чи здійснилися вони. А я в свою чергу, сподіваюсь, що ви будете активними, спостережливими та відповідальними.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

– Яке свято наближається (Новий рік)

– А що є символом цього свята? (Ялинка)

– Подивіться відео.

– Які ще свята зимового циклу ми знаємо?

2. Перегляд презентації.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

– Сьогодні на уроці ми з вами будемо малювати ялинку, а чим прикрашають ялинку на свято? (Іграшками, гирляндами)

– Колись давно за легендою ялинку прикрашали яблуками, але одного разу був неврожай яблук і люди почали прикрашати іграшками. Напевно всі чекають це свято із нетерпінням, бо всі отримують подарунки, а ми дуже полюбляємо їх отримувати. Ми з вами спробуємо подарунок власними руками.

Повторення правил роботи на уроці.

V.  Практична робота.

1.    Для роботи нам потрібно: папір, сіль, палітра, фарби, пензлик та зубна щітка.

2. Приступаємо до виконання роботи.

– Де ростуть ялинки ? (У лісі)

1.    Знайомство з послідовністю виконання роботи.

– Виберемо де будемо малювати ялинку (Посередині паперу)

– А тепер беремо фарбу зеленого кольору і будемо малювати ялинку за уявою . Супроводжувати нашу роботу буде музика.

– Візьміть зубну щітку, вмокаємо у фарбу зеленого кольору і по центру листка проводимо донизу, як зробила це я. Тоді в ліву і в праву сторону від стовбура проводимо гілочки, і в такому ж порядку проводимо далі і далі, у кого фарби недостатньо добираємо і проводимо далі.

– Ялинка у нас пишна і гарна.

2.   Пальчикове малювання.

– А тепер нам потрібно прикрасити її іграшками. Тут ми використаємо малювання пальчиком.

– Вмокаємо пензлик у воду, тоді в червоний колір, і тоді пальчик у фарбу вмокаємо, а пензлик відкладемо в бік, пальчиком на ялинку. Руки витираємо серветкою і використовуємо інший колір.

– Наша ялинка виходить красуня.

3.   Робота з сіллю. У кожного на парті є сіль, то тепер прикрасимо ялинку (Присиплемо і іграшки сіллю, щоб блищали)

6. Малювання зім ’ятим папером.

Ми намалюємо сніг, але не пензликом, а зараз я вам покажу.

На парті лежить папір, зімніть його, а тепер зробіть кульку.

Цю ж кульку вмокаю у білу фарбу і роблю сліди снігу. Гарно, вам подобається? Спробуйте самі.

VI. Підсумок уроку.

Вернісаж робіт.

– А тепер підніміть руки і скажіть, що у вас вийшло.

– А тепер скажіть, чи ваші сподівання та очікування здійснилися?

– Я вам дуже дякую за урок, мені приємно було з вами працювати. Бажаю вам гарного Нового року та здійснення мрій!



 

Немає коментарів:

Дописати коментар