четвер, 30 серпня 2018 р.

Напрямки і завдання роботи МО

Напрямки роботи
методичного об’єднання вчителів початкових класів

І. Діагностично-прогностичний напрям:
·        створення умов для компетентнісноорієнтованої системи неперервної освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення, поглиблення, вдосконалення професійної компетентності;
·        вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення змісту, форм, методів навчання;
·        створення системи інформаційної підтримки, включаючи ресурси Інтернет;
·        стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу;
·        вдосконалення навчально-виховного процесу.

ІІ. Навчально-методичний  напрям:
·        забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на всіх рівнях;
·        моделювання продуктивної технології інноваційного навчально-виховного процесу;
·        теоретичне оволодіння різними формами, методами, підходами, технологіями для вдосконалення навчально-виховного процесу;
·        використання навчальних, навчально-методичних, інформаційних ресурсів у професійній діяльності;
·        методичний супровід атестації педагогічних кадрів.
ІІІ. Організаційно-координаційний напрям:
·        підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
·        координація форм і методів самоосвітньої діяльності, націлення на підвищення педмайстерності та вдосконалення фахової підготовки;
·        розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів;
·         планування індивідуально-освітньої траєкторії та її реалізації в між атестаційний період.
Завдання
методичного об’єднання

·       1. Перехід на особистісно-орієнтований та діяльнісний підходи в організації роботи членів ШМО.
·       2. Створення умов для успішного впровадження нового освітнього стандарту та ідей НУШ на засадах компетентнісного підходу.
·       3. Створення гуманного соціокультурного середовища для самовираження, самоактуалізації, самоствердження та самореалізації кожного вчителя, його повноцінного професійного розвитку й особистісного самостановлення.
·       4. Задоволення особистісних освітніх потреб вчителів.
5. Формування єдиного освітнього-методичного простору для професійного зростання педагогів

Немає коментарів:

Дописати коментар