Напрямки роботи
методичного об’єднання вчителів
початкових класів
І.
Діагностично-прогностичний напрям:
·
створення умов для компетентнісноорієнтованої системи
неперервної освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення,
поглиблення, вдосконалення професійної компетентності;
·
вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення
змісту, форм, методів навчання;
·
створення системи інформаційної підтримки, включаючи ресурси
Інтернет;
·
стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання,
самоосвіти, розвитку творчого потенціалу;
·
вдосконалення навчально-виховного процесу.
ІІ. Навчально-методичний
напрям:
·
забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на
всіх рівнях;
·
моделювання продуктивної технології інноваційного
навчально-виховного процесу;
·
теоретичне оволодіння різними формами, методами, підходами,
технологіями для вдосконалення навчально-виховного процесу;
·
використання навчальних, навчально-методичних, інформаційних
ресурсів у професійній діяльності;
·
методичний супровід атестації педагогічних кадрів.
ІІІ.
Організаційно-координаційний напрям:
·
підвищення професійної компетентності педагогічних
працівників;
·
координація форм і методів самоосвітньої діяльності,
націлення на підвищення педмайстерності та вдосконалення фахової підготовки;
·
розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів;
·
планування індивідуально-освітньої траєкторії та її
реалізації в між атестаційний період.
Завдання
методичного об’єднання
· 1. Перехід на особистісно-орієнтований
та діяльнісний підходи в організації роботи членів ШМО.
· 2. Створення умов для успішного
впровадження нового освітнього стандарту та ідей НУШ на засадах
компетентнісного підходу.
· 3. Створення гуманного
соціокультурного середовища для самовираження, самоактуалізації,
самоствердження та самореалізації кожного вчителя, його повноцінного
професійного розвитку й особистісного самостановлення.
· 4. Задоволення особистісних освітніх
потреб вчителів.
5. Формування єдиного освітнього-методичного простору для професійного
зростання педагогів
Немає коментарів:
Дописати коментар