З 17 грудня по 27 грудня 2019 року в
закладі були проведені контрольні роботи з української мови та
математики в 3-4 класах за І семестр 2019-2020 навчального року.
Контрольні роботи з математики та
тексти диктантів з української мови підібрані відповідно до навчальної
програми, охоплюють матеріал 3-4 класів на кінець І семестру.
Порядок проведення контрольної роботи з математики та темп читання текстів
диктантів відповідали нормам початкової школи. Перевіркою з української мови
було охоплено: 71 учень 3-х класів, 84
учні 4-х класів.
Результати диктанту з української мови
Клас
|
К-сть
учнів,
які писали
|
Заклад
|
Попердня
контрольна робота
|
Адміністративна
контрольна робота
|
|||||||||||||||
П
|
%
|
С
|
%
|
Д
|
%
|
В
|
%
|
П
|
%
|
С
|
%
|
Д
|
%
|
В
|
%
|
||||
3-А
|
15/13
|
Опорний
заклад
|
-
|
-
|
4
|
27
|
6
|
40
|
5
|
33
|
-
|
-
|
1
|
8
|
7
|
54
|
5
|
38
|
|
3-Б
|
16
|
2
|
12
|
5
|
31
|
6
|
38
|
3
|
19
|
2
|
12
|
3
|
19
|
7
|
44
|
4
|
25
|
||
3-В
|
11
|
-
|
-
|
2
|
18
|
6
|
54
|
3
|
28
|
-
|
-
|
2
|
18
|
7
|
64
|
2
|
18
|
||
4-А
|
20/19
|
-
|
-
|
7
|
35
|
10
|
50
|
3
|
15
|
-
|
-
|
3
|
16
|
6
|
32
|
10
|
52
|
||
4-Б
|
19/16
|
-
|
-
|
6
|
32
|
8
|
42
|
5
|
26
|
-
|
-
|
7
|
44
|
3
|
19
|
6
|
37
|
||
4-В
|
10
|
-
|
-
|
4
|
40
|
5
|
50
|
1
|
10
|
-
|
-
|
3
|
30
|
4
|
40
|
3
|
30
|
||
3
|
22/19
|
Колодязнівська
філія
|
1
|
4
|
1
|
4
|
15
|
69
|
5
|
23
|
1
|
5
|
4
|
22
|
14
|
73
|
-
|
-
|
|
4
|
25/26
|
2
|
8
|
7
|
28
|
12
|
48
|
4
|
16
|
2
|
8
|
7
|
27
|
11
|
42
|
6
|
23
|
||
3
|
10/12
|
Хотинська філія
|
-
|
-
|
4
|
40
|
2
|
20
|
4
|
40
|
4
|
33
|
4
|
33
|
4
|
33
|
-
|
-
|
|
4
|
10/13
|
-
|
-
|
5
|
50
|
5
|
50
|
-
|
-
|
3
|
23
|
4
|
31
|
4
|
31
|
2
|
15
|
||
Всього
|
158/155
|
|
5
|
3
|
45
|
29
|
75
|
47
|
33
|
21
|
12
|
7
|
38
|
25
|
67
|
43
|
38
|
25
|
|
Такі характерні помилки зроблено у диктанті учнями 3-х класів, як написання прийменників із іменниками,
написання частики не з дієсловами, розділові знаки в кінці речень, правопис и-і
у словах, написання слів з м’яким знаком, написання слів з апострофом, перенос
слів, подовження приголосних, недописування букв в кінці слова.
Учні 4-х класів допустили такі типові помилки: заміна або пропуски букв у словах, недописування
букв у кінці слова, написання слів без подвоєння приголосних, пропущення
розділових знаків між однорідними членами речення, правопис и-і у словах,
вживання апострофа після префікса.
Результати контрольних робіт з математики
Клас
|
К-сть
учнів
|
Заклад
|
Попердня
контрольна робота
|
Адміністративна
контрольна робота
|
||||||||||||||
П
|
%
|
С
|
%
|
Д
|
%
|
В
|
%
|
П
|
%
|
С
|
%
|
Д
|
%
|
В
|
%
|
|||
3-А
|
13/14
|
Опорний заклад
|
1
|
8
|
1
|
8
|
7
|
53
|
4
|
31
|
1
|
7
|
1
|
7
|
9
|
64
|
3
|
22
|
3-Б
|
16
|
1
|
6
|
-
|
-
|
7
|
44
|
8
|
50
|
-
|
-
|
3
|
19
|
7
|
44
|
6
|
37
|
|
3-В
|
10/11
|
-
|
-
|
-
|
-
|
7
|
70
|
3
|
30
|
-
|
-
|
1
|
9
|
6
|
54
|
4
|
37
|
|
4-А
|
20
|
2
|
10
|
8
|
40
|
5
|
25
|
5
|
25
|
3
|
15
|
6
|
30
|
5
|
25
|
6
|
30
|
|
4-Б
|
18/16
|
-
|
-
|
5
|
28
|
6
|
33
|
7
|
39
|
-
|
-
|
5
|
31
|
5
|
31
|
6
|
38
|
|
4-В
|
10
|
-
|
-
|
2
|
20
|
5
|
50
|
3
|
30
|
-
|
-
|
3
|
30
|
3
|
30
|
4
|
40
|
|
3
|
19/22
|
Колодязнівська
філія
|
2
|
10
|
6
|
32
|
10
|
53
|
1
|
5
|
2
|
9
|
2
|
9
|
14
|
64
|
4
|
18
|
4
|
26
|
5
|
19
|
7
|
27
|
10
|
38
|
4
|
16
|
2
|
8
|
10
|
38
|
11
|
42
|
3
|
12
|
|
3
|
9/11
|
Хотинська філія
|
-
|
-
|
2
|
22
|
3
|
33
|
4
|
45
|
1
|
9
|
2
|
18
|
3
|
27
|
5
|
46
|
4
|
12
|
5
|
42
|
-
|
-
|
6
|
50
|
1
|
8
|
2
|
17
|
3
|
25
|
5
|
41
|
2
|
17
|
|
Всього
|
153/158
|
|
16
|
10
|
31
|
21
|
66
|
43
|
40
|
26
|
11
|
7
|
36
|
23
|
68
|
43
|
43
|
27
|
Перевіркою контрольної роботи з математики було охоплено: 74 учні 3-х
класів, 84 учні 4-х класів.
Під час написання контрольних робіт з математики учнями були допущені такі типові
помилки: у 3-х класах – під час розв’язування рівнянь, складених
задач, в діях з іменованими числами, у
письмовому відніманні і додаванні багатоцифрових чисел, в порівнянні
виразів, у роботі з геометричним матеріалом; у 4-х класах – при
обчисленні багатоцифрових чисел, під час
дій з іменованими числами, у розв’язуванні складних задач, в роботі
з геометричним матеріалом.
Немає коментарів:
Дописати коментар