Практичні прийоми
Теиатичні тижні і тематичні дні
О.Є.Ющук
Тематичний тиждень "Батьківщина"
- Що таке Батьківщина?
- Що спільного між словами “батьки”
і “Батьківщина”?
- Чи можу я стати для когось
захисником/захисницею?
- Які риси характеру мають бути притаманні
захисникові?
Завдання тижня
1. Навчати дітей нешаблонно мислити.
2. Допомагати дітям усвідомити себе і свою родину як частину
Батьківщини.
3. Виховувати повагу до українських воїнів — захисників України.
4. Виховувати шанобливе ставлення до історії та державних символів
України.
Очікувані результати
навчання
Наприкінці шостого тижня учні знатимуть:
- що таке мала батьківщина і велика
Батьківщина — Україна;
- державні символи України;
- що українські воїни-герої захищають Україну;
- чому треба захищати інших і самим звертатися
по допомогу в разі потреби;
вмітимуть:
- розповідати про свою родину, Батьківщину;
- розпізнавати державні символи України,
розповідати про їхнє походження;
- співати Гімн України, інші пісні
про Батьківщину;
- пояснювати, чому “батьки”
і “батьківщина” — споріднені слова;
- характеризувати захисника/захисницю України,
добираючи відповідні означення (без уживання терміна);
- висловлювати власну думку (зокрема
й за допомогою малюнкового письма) стосовно малої
та великої Батьківщини, ставити запитання
й відповідати на них;
- створювати вироби/художні твори, присвячені
родині, Батьківщині, захисникам України.
Цікаві види
діяльності
- Освітня подорож “Наша Україна”. Вчитель
добирає світлини мальовничих куточків, “чудес” нашої країни тощо. Діти
можуть принести власні фото з мандрівок. Усі разом роздивляються
фотографії, малята розповідають про свої враження, дорослий доповнює
розповіді, уточнює інформацію.
- Освітня подорож “Віночок українських пісень”. Педагог
добирає народні пісні з різних регіонів України та фото
місцевостей, де вони народилися. Малята слухають твори, роздивляються
світлини, підспівують, придумують відповідні рухи.
- Бесіда-дослідження “Українські небилиці”. Читаємо
небилиці. З’ясовуємо, що в них “небиличного”. Малюємо
ілюстрації, інсценізуємо, показуємо рухами. Придумуємо власні небилиці.
- Образотворча діяльність “Сьогодення
петриківського розпису”. Педагог нагадує учням основні елементи
петриківського розпису. Діти створюють аплікації або малюнки,
розмірковують, які сучасні речі можна ними оздобити.
- Творча діяльність “Мультики з продовженням”. Малята
переглядають мультфільми про козаків, придумують їх продовження.
- Діалог-фантазія “Казкові герої серед нас”. Діти
пригадують українські народні казки, уявляють, як діяли
б їх персонажі, якби опинилися у нашому часі.
Немає коментарів:
Дописати коментар