пʼятниця, 17 січня 2020 р.

Тематичні тижні і тематичні дні

Практичні прийоми
 Теиатичні тижні і тематичні дні
О.Є.Ющук
Тематичний тиждень "Батьківщина"
Дослідницькі / проблемні запитання
  • Що таке Батьківщина?
  • Що спільного між словами “батьки” і “Батьківщина”?
  • Чи можу я стати для когось захисником/захисницею?
  • Які риси характеру мають бути притаманні захисникові?

Завдання  тижня
1.     Навчати дітей нешаблонно мислити.

2.     Допомагати дітям усвідомити себе і свою родину як частину Батьківщини.
3.     Виховувати повагу до українських воїнів — захисників України.
4.     Виховувати шанобливе ставлення до історії та державних символів України.
Очікувані результати навчання
Наприкінці шостого тижня учні знатимуть:
  • що таке мала батьківщина і велика Батьківщина — Україна;
  • державні символи України;
  • що українські воїни-герої захищають Україну;
  • чому треба захищати інших і самим звертатися по допомогу в разі потреби;
вмітимуть:
  • розповідати про свою родину, Батьківщину;
  • розпізнавати державні символи України, розповідати про їхнє походження;
  • співати Гімн України, інші пісні про Батьківщину;
  • пояснювати, чому “батьки” і “батьківщина” — споріднені слова;
  • характеризувати захисника/захисницю України, добираючи відповідні означення (без уживання терміна);
  • висловлювати власну думку (зокрема й за допомогою малюнкового письма) стосовно малої та великої Батьківщини, ставити запитання й відповідати на них;
  • створювати вироби/художні твори, присвячені родині, Батьківщині, захисникам України.
Цікаві види діяльності 
  • Освітня подорож “Наша Україна”. Вчитель добирає світлини мальовничих куточків, “чудес” нашої країни тощо. Діти можуть принести власні фото з мандрівок. Усі разом роздивляються фотографії, малята розповідають про свої враження, дорослий доповнює розповіді, уточнює інформацію.
  • Освітня подорож “Віночок українських пісень”. Педагог добирає народні пісні з різних регіонів України та фото місцевостей, де вони народилися. Малята слухають твори, роздивляються світлини, підспівують, придумують відповідні рухи.
  • Бесіда-дослідження “Українські небилиці”. Читаємо небилиці. З’ясовуємо, що в них “небиличного”. Малюємо ілюстрації, інсценізуємо, показуємо рухами. Придумуємо власні небилиці.
  • Образотворча діяльність “Сьогодення петриківського розпису”. Педагог нагадує учням основні елементи петриківського розпису. Діти створюють аплікації або малюнки, розмірковують, які сучасні речі можна ними оздобити.
  • Творча діяльність “Мультики з продовженням”. Малята переглядають мультфільми про козаків, придумують їх продовження.
  • Діалог-фантазія “Казкові герої серед нас”. Діти пригадують українські народні казки, уявляють, як діяли б їх персонажі, якби опинилися у нашому часі.


Немає коментарів:

Дописати коментар