пʼятниця, 28 лютого 2020 р.

Математичний КВК

   МАТЕМАТИЧНИЙ КВК
 у 2 класі

Учитель:
В нас сьогодні день незвичний.
Веселий він, математичний.
Ігри, конкурси, змагання
На кмітливість та знання.
Жарти, ребуси, лічилки.
Все це разом – КВК.
Щоб перемогу в конкурсі здобути,
Веселим та кмітливим треба бути.

Зустрічаємо наших конкурсантів.

1 команда:
Капітан: Наша команда називається «ВІК».
Наш девіз: Хто веселий і кмітливий, - той всі труднощі здолає.


2 команда:
Капітан: Наша команда називається «ІКС».
Наш девіз: ініціатива, кмітливість та сміливість – шлях до перемоги.


(команди займають місця)

Ворона:
Кар! Кар! Кар!
Я ворона-каркарона непроста.
Я математична від дзьоба до хвоста,
Бо на уроках дехто вчителя не чує,
Та нас ворон все лічить і малює.
Прилетіла я сьогодні не дарма.
Нагороди за майбутні перемоги принесла,
Хто переможе у змаганні,
Той одержить медалі шоколадні.
Отже, розпочинаємо наш конкурс!
Ні, конкурс! Ще не так. О! Конкурс!



Учитель:
Сьогодні вас вітає країна Математика!
Ігри, жарти – все для вас!
Побажаєм вам кмітливості,
За роботу, в добрий час!
Ми відправляємось у плавання по морю чисел у країну Математику на парусному кораблі «Ерудит». На вас чекає нелегкий шлях. Потрібно подолати ряд труднощів. За правильну відповідь одержуєте фішки, які будете «вантажити» в свої сундучки. Команда, у котрої назбирається найбільше фішок, вважатиметься переможцем і «припливе» у порт призначення.

-         Щоб підняти якір виконайте завдання:

1 КОНКУРС

Команда «ВІК»
1. У дівчинки 5 яблук. Вона з'їла все, окрім 3. Скільки яблук у неї залишилося? (3)
2. Скільки місяців у році? (12)
3. Летіли 3 страуса. Мисливець підстрелив одного. Скільки страусів залишилося? (Страуси не літають.)
4. Горіло 7 свічок. 2 з них згасли. Скільки свічок залишилося?
5. Скільки складів у слові «Буратіно»?
6. Кришка столу має 4 кути. Один з них відпиляли. Скільки кутів стало?
7. На столі стояло 3 склянки з полуницями. Сашко з’їв одну склянку полуниць. Скільки склянок залишилось? (Три. Сашко склянок не їв)
8. Коли півень стоїть на одній нозі, то важить 6 кг. Скільки буде важити півень, коли стане на дві ноги? (Стільки ж)
     9. На одній вербі росли 23 груші, а на другій – 27. Скільки всього груш зірвали діти з двох дерев разом? (Жодної)


Команда «ІКС»
1. Гуска важить 3 кг. Скільки він буде важити, якщо стане на одну ногу? (3 кг.)
2. Скільки вух у 5 мишей? (10)
3. Поле орали 6 тракторів. 2 з них зупинилися. Скільки тракторів в полі? (6)
4. Несла Дуня в решеті 12 яблук, а дно впало. Скільки яблук у решеті залишилося? (Ні одного: адже дно впало.)
5. Скільки сторін у квадрата?
6. Скільки букв у слові «школа»?
    7. Що важче: 100 кг заліза, чи 100 кг сіна? (Важить однаково)
    8. Троє коней пробігли 12 км. Скільки кілометрів пробіг один кінь? (Кожен кінь пробіг 12 км)  
    9. В якому місяці люди найменше їдять хліба? (В лютому)
Вчитель:
Якір піднято! Дме попутний вітер і вирушаємо в плавання, щоб не сумувати в дорозі наступна

ГРА – ЕСТАФЕТА
(перемагає команда, яка перша виконає завдання)

«ВІК»                                                          «ІКС»
54 + 7 =                                                    63 – 7 =
45 + 9 =                                                    56 + 6 =
72 – 7 =                                                     67 + 5 =
67 – 8 =                                                     78 – 9 =
85 +2 =                                                      46 + 4 =
88 – 8 =                                                      45 – 5 =
78 + 3 =                                                      56 + 30 =
98 – 56 =                                                    67 – 34 =
72 – 22 =                                                    99 – 45 =



-         По курсу острів Винахідливість
(малюнок з тунга-чанга)
Нас зустрічає Чунга-Чанга і пропонує вам зіграти з ним у футбол.


21

(скласти побільше прикладів на різні дії, щоб відповідь була 21)
Кидати м’яч по черзі кожному гравцеві і усно називати приклад.

-         І знову ми відправляємось в путь. Щоб не сумувати, можемо ребуси відгадати.

(ребуси на картинках) групова робота, у відповіді є число



О + ? + РОНЬ = ОСТОРОНЬ
? + ТОН = ТРИТОН
ВІ + ? + ЛА = ВІТРИЛА
І + ? +РІЯ = ІСТОРІЯ
АК + ? + СА = АКТРИСА
ЛИ + ? + ПАД = ЛИСТОПАД
ВІ + ? + НА = ВІТРИНА
С + 3 + Ж = СТРИЖ
Г + 1 + А = ГОДИНА
100 + ЛИЦЯ = СТОЛИЦЯ
ПІ + 2 + Л = ПІДВАЛ

-         Продовжуємо змагання і заходимо у порт Кмітливість.
     Багато має знати капітан, аби йти вірним шляхом.
Чому кораблі не сідають на мілину,
А за курсом ідуть крізь тумани й заметіль?
Тому, що їм допомагає математика
І чітку вони мають ціль.

-         Для наших капітанів ціль  - математичний квадрат.

      "33"                      

11

9
10
12


8
13

-         

             «36»
8

12

11
7
10
9

             
-         Наші капітани заповнюють магічні квадрати, а ми теж не будемо нудьгувати.

 (намалювати предмети використовуючи   )

-         Шлях відкритий до країни Математики.

Щоб не сумувати,
Фантазію слід розвивати.

Скласти квадрат з розрізаних частин. (Танграм)


(кожна команда отримує по 5 рибок. Записати масу рибок, але щоб числа не повторювались та в сумі становили 40)
( 4 + 5 + 11 + 6 + 14 = 40)




-         Чи можемо ми вважати себе жителями країни Математики? Хто із екіпажів має право ступити на землю – підрахуємо фішки.

-         Молодці, діти! Ви справжні мандрівники: сміливі, винахідливі кмітливі, знаючі.
(нагородження)      

Немає коментарів:

Дописати коментар