МАТЕМАТИЧНИЙ КВК
у 2 класі
Учитель:
В нас сьогодні день незвичний.
Веселий він, математичний.
Ігри, конкурси, змагання
На кмітливість та знання.
Жарти, ребуси, лічилки.
Все це разом – КВК.
Щоб перемогу в конкурсі здобути,
Веселим та кмітливим треба бути.
Зустрічаємо наших конкурсантів.
1 команда:
Капітан: Наша команда називається «ВІК».
Наш девіз: Хто веселий і кмітливий, - той всі труднощі здолає.
Капітан: Наша команда називається «ІКС».
Наш девіз: ініціатива, кмітливість та сміливість – шлях до перемоги.
(команди займають місця)
Ворона:
Кар! Кар! Кар!
Я ворона-каркарона непроста.
Я математична від дзьоба до хвоста,
Бо на уроках дехто вчителя не чує,
Та нас ворон все лічить і малює.
Прилетіла я сьогодні не дарма.
Нагороди за майбутні перемоги принесла,
Хто переможе у змаганні,
Той одержить медалі шоколадні.
Отже, розпочинаємо наш конкурс!
Ні, конкурс! Ще не так. О! Конкурс!
Учитель:
Сьогодні вас вітає країна Математика!
Ігри, жарти – все для вас!
Побажаєм вам кмітливості,
За роботу, в добрий час!
Ми відправляємось у плавання по морю чисел у країну
Математику на парусному кораблі «Ерудит». На вас чекає нелегкий шлях. Потрібно
подолати ряд труднощів. За правильну відповідь одержуєте фішки, які будете
«вантажити» в свої сундучки. Команда, у котрої назбирається найбільше фішок,
вважатиметься переможцем і «припливе» у порт призначення.
-
Щоб
підняти якір виконайте завдання:
1 КОНКУРС
Команда «ВІК»
1. У дівчинки 5 яблук. Вона з'їла все,
окрім 3. Скільки яблук у неї залишилося? (3)
2. Скільки місяців у році? (12)
3. Летіли 3 страуса. Мисливець підстрелив
одного. Скільки страусів залишилося? (Страуси не літають.)
4. Горіло 7 свічок. 2 з них згасли. Скільки
свічок залишилося?
5. Скільки складів у слові «Буратіно»?
6. Кришка столу має 4 кути. Один з них
відпиляли. Скільки кутів стало?
7. На столі стояло 3 склянки з полуницями. Сашко з’їв одну
склянку полуниць. Скільки склянок залишилось? (Три. Сашко склянок не їв)
8. Коли півень стоїть на одній нозі, то
важить 6 кг. Скільки буде важити півень, коли стане на дві ноги? (Стільки ж)
9. На одній
вербі росли 23 груші, а на другій – 27. Скільки всього груш зірвали діти з двох
дерев разом? (Жодної)
Команда «ІКС»
1. Гуска важить 3 кг. Скільки він
буде важити, якщо стане на одну ногу? (3 кг.)
2. Скільки вух у 5 мишей? (10)
3. Поле орали 6 тракторів. 2 з них
зупинилися. Скільки тракторів в полі? (6)
4. Несла Дуня в решеті 12 яблук, а дно
впало. Скільки яблук у решеті залишилося? (Ні одного: адже дно впало.)
5. Скільки сторін у квадрата?
6. Скільки букв у слові «школа»?
7. Що важче:
100 кг заліза, чи 100 кг сіна? (Важить однаково)
8. Троє коней
пробігли 12 км. Скільки кілометрів пробіг один кінь? (Кожен кінь пробіг 12 км)
9. В якому
місяці люди найменше їдять хліба? (В лютому)
Вчитель:
Якір піднято! Дме попутний вітер і вирушаємо в плавання,
щоб не сумувати в дорозі наступна
ГРА – ЕСТАФЕТА
(перемагає команда, яка перша виконає завдання)
«ВІК» «ІКС»
54 + 7 =
63 – 7 =
45 + 9 =
56 + 6 =
72 – 7 =
67 + 5 =
67 – 8 =
78 – 9 =
85 +2 =
46 + 4 =
88 – 8 =
45 – 5 =
78 + 3 =
56 + 30 =
98 – 56 =
67 – 34 =
72 – 22 =
99 – 45 =
-
По курсу
острів Винахідливість
(малюнок з тунга-чанга)
Нас зустрічає Чунга-Чанга і пропонує вам зіграти з ним у
футбол.
21
|
(скласти побільше прикладів на різні дії, щоб відповідь
була 21)
Кидати м’яч по черзі кожному гравцеві і усно називати
приклад.
-
І знову ми
відправляємось в путь. Щоб не сумувати, можемо ребуси відгадати.
(ребуси на картинках) групова робота, у відповіді є число
О + ? + РОНЬ = ОСТОРОНЬ
? + ТОН = ТРИТОН
ВІ + ? + ЛА = ВІТРИЛА
І + ? +РІЯ = ІСТОРІЯ
АК + ? + СА = АКТРИСА
ЛИ + ? + ПАД = ЛИСТОПАД
ВІ + ? + НА = ВІТРИНА
С + 3 + Ж = СТРИЖ
Г + 1 + А = ГОДИНА
100 + ЛИЦЯ = СТОЛИЦЯ
ПІ + 2 + Л = ПІДВАЛ
-
Продовжуємо
змагання і заходимо у порт Кмітливість.
Багато має знати капітан, аби йти вірним шляхом.
Чому кораблі не сідають на мілину,
А за курсом ідуть крізь тумани й заметіль?
Тому, що їм допомагає математика
І чітку вони мають ціль.
- Для наших капітанів ціль - математичний квадрат.
"33"
11
|
9
| |
10
|
12
| |
8
|
13
|
-
«36»
8
|
12
|
|
11
|
7
|
|
10
|
9
|
-
Наші
капітани заповнюють магічні квадрати, а ми теж не будемо нудьгувати.
(намалювати
предмети використовуючи
)
-
Шлях
відкритий до країни Математики.
Щоб не сумувати,
Фантазію слід розвивати.
Скласти квадрат з розрізаних частин. (Танграм)
(кожна команда отримує по 5 рибок. Записати масу рибок,
але щоб числа не повторювались та в сумі становили 40)
( 4 + 5 + 11 + 6 + 14 = 40)
-
Чи можемо
ми вважати себе жителями країни Математики? Хто із екіпажів має право ступити
на землю – підрахуємо фішки.
-
Молодці,
діти! Ви справжні мандрівники: сміливі, винахідливі кмітливі, знаючі.
(нагородження)
Немає коментарів:
Дописати коментар