Л.Г.Губернюк
Виховний
захід в 1 класі «Літературна гра»
Мета: формувати
комунікативну компетенцію через ознайомлення учнів із жанром літературної
чарівної казки; формувати вміння визначати тему й основну думку твору;
удосконалювати навички виразного читання; розвивати образність мовлення,
кмітливість, пам’ять; виховувати доброту, чуйність.
Обладнання: додатки,
конверти, кульки, телевізор, малюнки до казок, українські народні казки
ХІД ЗАХОДУ
І.
ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
Діти, сьогодні я запрошую вас до чарівного світу казки.
Казка… Після колискової, яку
співала тобі мама, це був перший
художній твір, з яким ти познайомився в житті. Головне, про що завжди
йшлося у казках - це одвічна боротьба добра і зла. Де добро завжди перемагає.
А починається боротьба з себе самого, з подолання в собі
таких недоліків, як лінощі, байдужість, страх, зазнайство, хитрість, лукавство,
нечесність…
Цьому здебільшого й присвячуються казки .
Казки усі люблять читати: і маленькі,
і дорослі. А ви любите казки? Читаєте їх? Зараз ми це перевіримо. На чарівних стежинах улюблених казок ми зустрынемось з улюбленими
героями, пограємо в цікаві ігри і
візьмемо участь в
казкових конкурсах.
Бесіда
Щасливе дитинство – це пора іграшок, батьківських пестощів, дивовижних відкриттів, чудернацьких забаганок. Пора морозива, лялькових вистав, мультфільмів і…. казок.
Щасливе дитинство – це пора іграшок, батьківських пестощів, дивовижних відкриттів, чудернацьких забаганок. Пора морозива, лялькових вистав, мультфільмів і…. казок.
Звісно, казок! Де дитина – там і казка. Повчає, звеселяє, смішить,
застерігає,
Часто саме з
любові до казок починається зацікавленість книжкою. Так казка стає передпокоєм
цілого літературного Всесвіту.
ІІ.
ОСНОВНА ЧАСТИНА
Мотивація навчальної діяльності
Тож сьогодні ми з вами помандруємо у дивовижну країну Читляндію, де королевою є міс Казка.
Тож сьогодні ми з вами помандруємо у дивовижну країну Читляндію, де королевою є міс Казка.
На нашому
шляху будуть різні перешкоди, але я впевнена, що ми обов’язково впораємося з
ними.
Тож ми
починаємо нашу подорож.
Конкурс «Вгадай казкового героя».
1. Я – веселий, чемний хлопчик.
Всіх люблю, всім помагаю.
Але хто бачить мене,
Всяк гіркі сльози ллє.
(
Чиполліно ).
2. Мене з соломи зробили,
Смолою засмолили.
Я ведмедя спіймав,
І вовка спіймав,
І лисичку, руду сестричку,
І зайчика-побігайчика.
(
Солом'яний бичок ).
3. Що за хатка
В лісі стоїть.
А в тій хатці
Кого тільки немає:
Й мишка-норушка,
Й жабка-стрекотушка,
Й зайчик-побігайчик,
Й лисичка-сестричка,
Й вовчик-братик,
Й кабан-іклан,
Й ведмідь-набридь.
(
Рукавичка ).
4. Він по засіку метений,
Він з борошна спечений,
Він від баби утік,
І від діда втік,
А від лисички-сестрички
Та й не вдалося!..
Хто це?
(
Колобок ).
5. Зелений, великий,
Дружить з маленьким, вухастим.
(
Крокодил Гена і Чебурашка ).
6. Живу я в морі-океані,
І маю довгий хвіст
І дивний голос.
Людей піснями забавляю,
Запрошую до себе в гості.
(
Русалонька ).
Конкурс
««Впізнай казку за ілюстрацією»
Для конкурсу беруться ілюстрації з народних
найпоширеніших та літературних казок.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Конкурс
«Впізнай казку за початкомДля конкурсу підбирається парна
кількість відомих казок.
Музичний
конкурс
Для конкурсу
підбирається парна кількість відомих пісеньок, що виконуються казковими героями
в художніх творах.
Гра «Бюро літературних знахідок».
На столі - речі, які належать
казковим героям. Відгадати, кому .
- Дзеркальце
( Мачуха з казки О.С.Пушкіна «Казка про мертву
царівну і
сім богатирів» ).
- Кошик ( Червона Шапочка ).
- Клубочок ниток ( Царівна-жаба ).
- Черевичок ( Попелюшка ).
- Рукавичка (
Мишка, Жабка, Заєць, Вовк, Кабан, Лисичка, Ведмідь ).
- Буквар ( Буратіно ).
Гра «Переплутанка».
Відновити переплутані
слова-анаграми і прочитати імена героїв казок.
гуСнірокань ( Снігуронька ), тіноБура ( Буратіно ), пелюПошка ( Попелю-
шка ), снілоБіжка ( Білосніжка ), каДюйвомоч
( Дюймовочка ).
ІІІ.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Підведення підсумків
От і виконали ми всі завдання,
здолали всі випробовування.
Ми завітали
в країну Читляндію, яка весь цей час була поруч: у наших серцях.
Немає коментарів:
Дописати коментар